Welkom aan iedereen op mijn blog!

Fijn dat jullie mijn blog bezoeken.

woensdag 22 december 2010

Ding 19: My Library Thing

Hallo iedereen, eindelijk mijn blog nog eens bijgewerkt.
My library thing: vind ik heel leuk om de lijst bij te houden van al mijn gelezen boeken. Vind het alleen spijtig dat de website volledig in het engels is, met meestal alleen engelstalige besprekingen.
Eindelijk werkt terug de link naar mijn blog met de covers van de gelezen titels...
Wie weet er nog mooie boeken om te lezen?
De laatste die ik gelezen heb was héél mooi - De klokken van Richard Harvell; wat Het parfum van Suskind voor de geur was, is De klokken van Harvell voor geluid!!!

1 opmerking:

  1. De voertaal op het 'net' is Engels. Andere talen blijven een grote investering, zelfs al is de Vlacc en belangrijke partner.

    BeantwoordenVerwijderen